Mały sklep – optymalny czas pozycjonowania

Mały sklep - optymalny czas pozycjonowania

Dużo właścicieli sklepów, decydując się na profesjonalne pozycjonowanie sklepu, zastanawia się nad tym, kiedy będą w stanie zauważyć pierwsze zadowalające ich wyniki. Oczywiście nie ma na tego typu zapytanie jednoznacznej odpowiedzi, gdyż każda witryna jest inna. Można jednak wskazać ramy czasowe, wyznaczone przez doświadczone agencje marketingu internetowego, w których można spodziewać się istotnych i widocznych zmian. Ile trwa zazwyczaj pozycjonowanie sklepów niewielkich? Przekonaj się, zapoznając z poniższym wpisem.

O kim jest mowa

Pozycjonowanie sklepów w internecie opiera się na wielu działaniach, które warunkowane są przez samą witrynę. Jeżeli zatem chcemy wyznaczyć konkretne ramy czasowe, to musimy przedstawić pewien model, którym w tym przypadku będzie niewielki sklep internetowy, nieposiadający zbyt dużej ilości treści oraz niezoptymalizowany w żaden sposób pod SEO. Przyjmijmy, że nie miał on również przeprowadzanych żadnych działań on-site, jak i off-site, a jego właściciel chce, by to pozycjonowanie sklepu w internecie nakierowane było na konkurencyjne frazy.

Efekty – poszczególne etapy

Doświadczona agencja marketingu internetowego, biorąc na siebie pozycjonowanie sklepu opisanego powyżej, przewiduje, że pierwsze efekty będą już widoczne między 2 a 8 miesiącem od wdrożenia pierwszych działań. W tym przedziale będzie można odnotować większy ruch na witrynie, jak i polepszenie jej widoczności w wyszukiwarce Google. Kolejne miesiące (między 10 a 14)  wiązać się będą ze zwiększeniem sprzedaży, jak i z ruchem na stronie. Takie długofalowe pozycjonowanie sklepu, jak widać, przynosi oczekiwane rezultaty, które będą utrzymywać się przez długi czas.